مرلین

مرجع دانلود انواع فایل های آموزشی

مرلین

مرجع دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز mp3

عنوان: دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز | یادگیری کامل زبان ایتالیا با فایل صوتی رایگان

فرمت فایل: mp3

حجم فشرده فایل ها: 1.75 گیگ

تعداد دروس صوتی: 90

زمان هر درس: 30 دقیقه

 

دیگر نیازی نیست برای فهمیدن و صبحت کردن زبان ایتالیایی کلی زحمت بکشید. روش معروف آموزش زبان نصرت با چندین سال تجربه و تحقیقات، با استفاده از روش شنیداری و تکراری، باعث می شود درست از روز اول بتوانید ایتالیایی صحبت کنید. تمام مکالمات موجود در فایل های صوتی متد نصرت در دنیای واقعی کاربرد خیلی زیادی دارند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا زبان جدید خود را با روشی روان و طبیعی یاد بگیرید. امروزه آموزش مکالمه زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته به روش نصرت ،ساده ترین روش برای شروع صحبت کردن به زبان ایتالیایی است.

دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز mp3

اهیمت یادگیری کامل زبان ایتالیایی با فایل صوتی نصرت ایتالیا رایگان

ایتالیایی زبان رسمی ایتالیا و سن مارینو و یکی از زبان های رسمی کشورهای سوئیس، کرواسی و اسلوونی است. حدود 58 میلیون نفر در ایتالیا، 24000 نفر در سان مارینو ، 840،000 در سوئیس، یک میلیون دیگر در سایر کشورهای اروپایی و تقریباً 5 میلیون نفر در آمریکای شمالی و جنوبی، به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. از نظر تاریخی ، و رویشه لاتینی دارد . ایتالیایی از الفبای رومی استفاده می کند و معمولا شیوه تلفظ و نگارش کلمات شبیه هم هستند.

خرید و دانلود رایگان آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا

خرید و دانلود رایگان آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا

پس از زبان های (به ترتیب) انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی، زبان ایتالیایی پنجمین زبان محبوب مردم جهان برای یادگیری است. در کشور آمریکا نیز رتبه چهارم را دارد.

شما نیز برای یادگیری زبان ایتالیا می توانید پکیج آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز را دانلود کنید.

رایگان

دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز رایگان

برای مطالعه موفقیت آمیز زبان یک کشور، غوطه ور شدن در فرهنگ آن کشور پارامتری مهم تلقی می شود و این مسله برای یادگیری زبان ایتالیایی خیلی مهم است. زیرا زبان ایتالیایی زبان احساس است و شما نمی توانید فقط با خواندن کتاب های درسی به این موهم دست یابید.

متد نصرت با استفاده از فایل های صوتی آموزش مکالمه زبان ایتالیایی ، شما را قادر می سازد در عرض 90 روز و فقط روزی با 30 دقیقه گوش کردن، مکالمه زبان ایتالیا را کامل و از مبتدی تا پیشرفته یاد بیگرید.

با دانلود پکیج آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز از قسمت آموزش زبان این سایت، می توانید به تعداد نامحدود از فایل های صوتی موجود در آن استفاده کنید و یا حتی با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، تا شما نیز گامی در آموزش زبان ایتالیایی بردارید. ی

خرید و دانلود رایگان آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا

آموزش صوتی مکالمه زبان کشور ایتالیا با روش نصرت، مانند آهنگ های صوتی دارای فرمت mp3 می باشد  و قابلیت پخش در انواع گوشی های جدید و قدیمی، لپ تاپ و  کامیپوتر را دارد. اگر می خواهید در مسیر کار و یا سفر خود و در داخل خودروی شخصی به یادگیری زبان ایتالیایی بپردازید بهتر است ابتدا بعد از دانلود پکیج آموزش، آن را به داخل فلش مموری انتقال دهید و سپس با وصل کردن فلش مموری به ضبط خودرو از آموزش لذت ببرید.

نکته: چنانچه تمایل به خرید این پیکج آموزشی به همراه فلش مموری دارید، کافیست تا با ما تماس بگیرید و ما مشتاقانه این کار را جهت راحتی شما انجام می دهیم.

نکته: هزینه دانلود آموزش از مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا ، حتی به اندازه یک جلد کتاب هم نیست. رایگان

تفاوت متد نصرت با روش های دیگر آموزش مکالمه زبان ایتالیا دانلود رایگان

برای مطالعه موفقیت آمیز زبان یک کشور، غوطه ور شدن در فرهنگ آن کشور پارامتری مهم تلقی می شود و این مسله برای یادگیری زبان ایتالیایی خیلی مهم است. زیرا زبان ایتالیایی زبان احساس است و شما نمی توانید فقط با خواندن کتاب های درسی به این موهم دست یابید.

هنگامی که شما برای اولین بار تصمیم به یادگیری یک زبان خارجی دارید، اغلب در ابتدای کار می خواهید که نوشتن و گرامر آن زبان را یادبگیرید. این فرایند را یک مدت ادامه می دهید. بک روز به تماشای فیلم زبان اصلی می پردازید و به این نتیجه می رسید که تمام مطالعات صورت گرفته شده در این مدت بیهوده بوده است زیرا نتوانسته اید هیچ کلمه از مکالمات صورت گرفته در فیلم را متوجه بشوید. این وضعیت باعث ایجاد حس دلسردی به شما می دهد و به نوعی باعث می شود که دگیر شما علاقه چندانی به یادگیری زبان خارجی نداشته باشید.

خرید و دانلود رایگان آموزش سریع و ساده مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا

خرید و دانلود رایگان پکیج آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتا

دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز mp3

لیایی به روش فایل صوتی نصرت در 90 روز جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا

تمام متخصصان آموزش زبان بر این باور هستند که در ابتدای راه یادگیری زبان خارجی بهتر است از نوشته و گرامر فاصله بگیرید. و با گوش دادن شروع کنید. زیرا این حالت حس ترغیب شما را جهت یادگیری افزایش می دهد و باعث می شود که شما علاقمند به یادگیری آن زبان شوید. متد نصرت نیز بر همین اصل بنا شده است و با فایل های صوتی خود ابتدا به شما مکالمه را آموزش می دهد.

پس با دانلود آموزش مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت ، در 90 روز از یادگیری کامل زبان ایتالیا لذت ببرید. رایگان

 

ویژگی فایل صوتی روش نصرت در یادگیری زبان ایتالیا از پایه تا پیشرفته رایگان

ویژگی های متد نصرت

 حاوی 90 فایل صوتی و هر فایل تقریبا 30 دقیقه می باشد.
 فرمت فایل به صورت MP3 می باشد و قابل پخش در گوشی ها، ضبط ماشین ها و .. می باشند.
 به هیچ جزوه یا کتابی نیازی نیست
 بدون نیاز به وصل شدن به اینترنت. کافیست فایل ها را داخل گوشی یا فلش بریزید و استفاده کنید.
 حتی در هنگام رانندگی نیز می توانید به ایل صوتی گوش کنید.
 سازگاری با تمامی دستگاه های موزیک پلیر

دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز | یادگیری کامل زبان ایتالیا با فایل صوتی رایگان

 

فرایند یادگیری زبان ایتالیایی در متد نصرت

1هر روز فقط یک درس گوش کنید. می تواند در یک روز بارها به یک درس گوش کنید، اما نباید به بیشتر از یک درس در یک روز گوش کنید.

2قبل از تمام شدن و کاملاً یاد گرفتن یک درس و توانایی انجام آن در شرایط مشابه، به درس یا درس های بعدی نروید؛ حتی برای ارضای حس کنجکاوی به هر منظوری. توجه داشته باشید فهمیدن یک مطلب یا یک درس، دلیل توانایی در گفتن یا به کار بردن آن در عمل نیست.
3ابتدا از شما میخواهد که فقط به لغات و جمله هایی که می گوید گوش دهید. ابتدا لغت به صورت فارسی گفته می شود، سپس بعد از یک ثانیه انگلیسی آن به صورت سلیس و روان بیان می شود.

4سپس از شما می خواهد به مکالمه ای که از لغت های بیان شده در آن استفاده می شود گوش دهید. این سری دیگر معنای آنها گفته نمی شود.

دانلود آموزش از مبتدی تا پیشرفته مکالمه زبان ایتالیایی به روش فایل صوتی نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز  جهت یادگیری کامل زبان ایتالیا   رایگان

5سپس انگلیسی کلمات و جمله هایی که در مکالمه استفاده شده بارها با معانی و شیوه تلفظ صحیح برای شما تکرار می شود و از شما می خواهد که با صدای بلند نیز آن کلمات را تکرار کنید.  وقتی یک چیزی از شما سوال یا خواسته می شود به انگلیسی پاسخ دهید. باید قبل از گفتن گوینده، با صدای بلند پاسخ بدهید و بعد از گفتن گوینده نیز باز هم پاسخ را تکرار کنید و بگویید.

6در بینابین آموزش، شیوه صحیح تلفظ لغات سخت و قواعد مهم نیز بیان می شود. گاهی برای فهمیدن تلفظ درست، لغت های سخت هجی می شوند.

7در همان فایل، لغت هایی که تلفظ سخت دارند، گرداوری می شوند و دوباره و بارها و بارها مورد تمرین و تکرار قرار می گیرند.

8اگر نیاز به زمان پاسخ یا تکرار بیشتر دارید، می توانید آموزش را stop و سپس بعد از تکرار با صدای بلند، آن را play کنید. اما هیچوقت تا وقتی که یک درس را تمام نکرده اید، فایل را به عقب برنگردانید.

9در آخر سر از شما می خواهد به همان مکالمه که در ابتدای فایل گوش کردید، دوباره گوش دهید.

آموزش سریع مکالمه زبان ایتالیایی از صفر تا صد به همراه تلفظ دقیق کلمات و جملات


دانلود آموزش مکالمه زبان ایتالیایی به روش نصرت از مبتدی تا پیشرفته در 90 روز mp3



برچسب: آموزش زبان ایتالیایی در خودروآموزش زبان ایتالیایی در محل کارآموزش زبان ایتالیایی در منزلآموزش زبان نصرت mp3بسته آموزش زبان کشور ایتالیاپکیج نصرتپکین آموزش زبان نصرتخرید آموزش زبان ایتالیاییخرید با فلش آموزش زبان ایتالیاییخرید پستی آموزش زبان ایتالیاییدانلود آموزش زبان ایتالیایی برای iosدانلود آموزش زبان ایتالیایی برای اپلدانلود آموزش زبان ایتالیایی برای گوشی اندرویددانلود رایگاندانلود رایگان آموزش نصرتفایل صوتی نصرتمجموعه آموزش زبان ایتالیایییادگیری زبان ایتالی در 90 روزیادگیری زبان ایتالیایی در خانهیادگیری زبان کشور ایتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد